0495 - 237 000 info@vedacom.nl
Hulp op afstand nodig? Klik hier

Mike Martens is de oprichter en eigenaar van Martens Financieel Advies. In 2010 is hij begonnen als zelfstandig ondernemer. In de jaren hiervoor was hij werkzaam als financieel adviseur bij de ING BANK en ABN AMRO. Martens Financieel Advies kent zijn oorsprong in Waalre en hij heeft daarnaast nog een tweede vestiging in Venlo.

Mike begon bij VedaCom als een particuliere klant. Na een tip van een vriend bracht hij zijn laptop ter reparatie langs. Sindsdien is hij een tevreden klant van VedaCom! Toen Stein van Weert bij hem thuis aan het werk was vroeg Mike of VedaCom ook iets kan betekenen voor bedrijven. Zakelijke klanten dus. ‘’Uiteraard!’’ antwoordde Stein enthousiast. De overstap naar VedaCom was snel gemaakt. Bij de voormalige ICT- beheerder kreeg Martens Financieel Advies niet de service die zij nodig hadden: ‘’Bij mijn voormalige beheerder verliep de communicatie moeizaam. Storingen werden niet snel opgelost en iemand langs sturen zat er ook niet in’’. Als klant van VedaCom merkte Mike een groot verschil. Bij storingen of problemen is er direct hulp: ‘’Alles gaat snel en wordt meteen opgelost. Er is altijd hulp op afstand en ze komen graag langs’’.

Een onderneming met meerdere vestigingen heeft behoefte aan één centrale ICT – omgeving. Zodoende heeft VedaCom gerealiseerd dat iedereen in een cloud omgeving kan werken, overal bij zijn of haar e-mails kan en overal kan telefoneren. Dit laatste heeft alles te maken met VoIP. ‘’Met de komst van VoIP zijn mijn telefoonkosten drastisch omlaag gegaan en de mogelijkheden vergroot!’’.

Doordat Mike ook particulier klant is van VedaCom ziet hij ook deze services. ‘’Toen ik in mijn woning glasvezel nodig had heeft Tim mij enorm geholpen met het uitzoeken van de kosten en de aanleg’’. VedaCom wilt het beste voor zijn klanten en denkt dus ook graag mee met betere, goedkopere en duurzamere oplossingen: ‘’Doordat Stein zag dat ik gebruik maakte van een printer met dure cartridges stelde hij mij een goedkoper en beter alternatief voor. Hierdoor bespaar ik nu veel geld op cartridges!’’.

Mike omschrijft VedaCom als volgt: ‘’een vriendelijke club met écht deskundige mensen die meedenken met ondernemers!’’. Daarnaast vroegen wij hem ook naar de voordelen die VedaCom met zich meebrengt: ‘’VedaCom is niet te groot en niet te klein. Hierdoor heb ik vaak één contactpersoon. Maar wanneer deze niet beschikbaar is staat er iemand klaar die mijn situatie kent. Dat is het grote voordeel’’.